Jag kan också vara spontan minnsan

Under tisdag morgon satt jag och hade ångest över att det skulle dröja så lång tid tills jag fick träffa Kim igen. Hade två lediga dagar från skolan framför mig, mitt i veckan också, och tanken slog mig hur underbart det skulle vara att vara med Kim istället för att sitta hemma och mögla. Tittade för skojs skull vad en sista minuten skulle kosta och jag gillade resultatet. Gillade det faktiskt tillräckligt mkt för att plocka fram bankomatkortet och sen out of the blue trycka på betala!

Några timmar senare står jag i Växjö universitets bibliotek och kramas med en förvånad (men överlycklig) Kim.

Min Kimsalabim :)


Kommentarer
Postat av: Kimsalabim

En underbar överraskning <3 :)

2009-09-17 @ 00:51:45
URL: http://jagvallarrenar.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 21:58:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0