Ett skepp kommer lastat med en uppdatering

Efter ett kortare uppehåll på nästan 4 månader, holy macarony över det, fortsätter jag med mitt bloggande ♥

Jag träffade på min gamla (med betoning på gamla) högstadielärare Ulla idag när jag skulle hämta ut ett paket i Vilbergen. När jag sa vem jag var svarade hon skrattande "namen vad roligt" men hennes blick sa tydligt att hon inte hade någon aning om vem jag var. Vilken intryck jag måste gjort på högstadiet, haha lite lagom tragiskt :)

Paketet bestod förresten av 2 skolböcker som jag gett all min uppmärksamhet ikväll. Som belöning nu ska jag ladda ner en bra film och sen bara ligga och sträcka på mig i sängen som en katt utan några bekymmer i världen.  


Högstadie-Sara

Stay classy,
Sara sahara ökenvind


Kommentarer
Postat av: emma ,

åh, det gör jag så gärna så gullet :D får ta det snart helt enkelt !

2009-09-08 @ 22:01:16
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0