Ett par sekunder bara

Jag stod på en tågstation, det var mörkt runtomkring mig och kyligt men alla små tända ljus på stationen gav stället en behaglig stämning. Jag stod med en tågbiljett i handen och bakom krönet såg jag tåget svänga fram. I några sekunder kändes det inte som att jag skulle hem till Norrköping. Jag skulle gå på ett tåg och det skulle föra mig till ett helt nytt ställe, långt bort. Under några sekunder hade jag bara en sån underbar känsla i kroppen. Liksom att bara åka iväg. Som att sätta sig på ett flyg. Jag fick gåshud.

När tåget bromsade in vaknade jag upp från min dagdröm och upptäckte mig själv med att längta lite. Längta tills jag får känna den där känslan igen! När det någon dag är på riktigt hoppas jag att Kim står där vid min sida ♥

Hångel från Sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0